.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از تمام ظرفیت های گلستان استفاده می شود
قناعت با اشاره به اينكه گلستان در كنار مازندران و گيلان از استان‌هاي محوري در بخش كشاورزي است همكاري با مجمع نمايندگان استان‌هاي شمالي را ضروري دانست...
از تمام ظرفیت های گلستان استفاده می شود

معاون سابق سياسي ـ امنيتي استانداري مازندران كه با نظر هيئت دولت استاندار گلستان شد، گفت: از تجربه استانداران در توسعه گلستان استفاده خواهد شد.

جواد قناعت با اشاره به اينكه تمام تلاش خود را براي توسعه گلستان به كار خواهم گرفت راز مديريت حال حاضر را برنامه‌ريزي در كنار تجربه دانست.

وي با تاكيد بر اينكه همفكري با انديشمندان و بزرگان استان در دستور كار خواهد بود از تعامل خود با مجمع نمايندگان خبر داد و خاطرنشان كرد: براي توسعه استان گلستان از تمام ظرفيت‌ها استفاده خواهد شد.

استاندار جديد استان گلستان محور توسعه استان را كشاورزي برشمرد و تصريح كرد: توجه به زيرساخت‌هاي گردشگري و صنايع وابسته در اولويت مديريت جديد استانداري خواهد بود.

قناعت با اشاره به اينكه گلستان در كنار مازندران و گيلان از استان‌هاي محوري در بخش كشاورزي است همكاري با مجمع نمايندگان استان‌هاي شمالي را ضروري دانست.

جواد قناعت در انتخابات سال 84 مسئول ستاد انتخاباتي احمدي‌نژاد در مازندران بود و از همين سال به عنوان معاون سياسي ـ امنيتي استانداري مازندران مشغول فعاليت بود.

استاندار جديد استان گلستان در هفته جاري معارفه مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.